Monday, March 6, 2017

5 FASA MENUJU KEJAYAAN


1) Fasa Exited/Semangat
- Masa ni jiwa kita sangat bersemangat nak buat bisnes. Setiap hari sharing, posting di media sosial.
.
2) Fasa Mula Diuji
- Ada adik beradik perli.. tiada sokongan keluarga malah diuji dengan kata2 negatif orang sekeliling berkenaan bisnes anda.
.
3) Fasa Down 😰
- Fasa ni ramai yg tidak mampu untuk bangkit sebab terlalu banyak layan biawak sekeliling. Akhirnya stop, berhenti di tengah jalan.. TETAPI andai anda berjaya hadapi segala ujian..maka anda akan naik ke fasa keempat.
.
4) Fasa Bangkit Dari Kegagalan 😉
- Org yg berjaya bangkit dan istiqamah dalam fasa ini, maka dia akan terus buat tanpa henti.. perjalanan bisnes akan kembali stabil dan pasti akan naik ke fasa lima.
.
5) Fasa KEJAYAAN 😍
- Inilah fasa yang dinantikan & didambakan oleh semua usahawan2. Jiwa raga kental dengan segala macam bentuk ujian yg melanda. Lebih tenang menghadapi segala kemungkinan. Ianya akan membuatkan anda berjaya capai apa sahaja impian, Financial Freedom, bebas mmbeli impian, bebas hutang dan akan terus bersemangat melahirkan usahawan2 baru tanpa henti.
.
So, teruskan sahabat. Jangan stuck di fasa ketiga.. bangkitlah dan teruskan melangkah kerana kejayaan amat hampir dgn insan yg berusaha tanpa henti!!

Copy from facebook.

No comments: